چگونه انگلیسی را بدون کلاس یاد بگیریم؟

چگونه انگلیسی را بدون کلاس یاد بگیریم؟

هر کسی که از آموزشگاه ها و کلاس های زبان استفاده کرده است ، این حرف ما را تایید می کنه که این کلاس ها به تنهایی کافی نیست. برای اینکه در یادگیری زبان انگلیسی پیشرفت داشته باشید نیاز دارید که در زمان نبودن استاد هم به مطالعه بپردازید.

راه صحیح این مطالعه چیست؟ سوال اصلی که در این دوره پاسخ داده می شود همین سوال است. در این دوره با تمام جزئیات به این موضوع می پردازیم و تمام گام ها و تله ها و ابزار ها را معرفی خواهیم کرد.

این صفحه، یک صفحه آموزشی است با مطالعه این صفحه می توانید کلی نکات ریز و درشت در مورد یادگیری موثر انگلیسی بدون کلاس زبان یاد بگیرید.

چه چیز هایی یاد می گیرم؟

آموزش بین المللی

دقیقا همین محصولی که در حال تهیه آن هستید در سایت یودمی (بزرگترین سایت آموزشی جهان) در حال فروش است. برای ثبت محصول در سایت یودمی کارشناس کنترل کیفیت یودمی سطح کیفیت محصولات را می سنجد. این محصول با عبور از این فیلتر ها موفق به فروش شده است.

تضمین بازگشت وجه

محصول آموزش زبان انگلیسی بدون کلاس بصورت کامل گارانتی می شود. در صورت هر نا رضایتی از محصول می توانید مراحل زیر را طی کنید:

1. به صفحه تماس با ما سایت مراجعه کنید و از هر راه ارتباطی که راحت هستید این موضوع را اطلاع دهید.

2. همکاران ما مبلغ پرداختی را از طریق کارت به کارت تقدیم می کنند.

داستان چیه؟ چی شد این محصول تولید شد؟

چند روزی بود که در خانواده موجی شکل گرفت که فروغ حتما باید کلاس زبان برود. کلی آموزشگاه زبان با مادرم رفتم. البته همه کارهای اجرایی پیدا کردن کلاس زبان خوب به عهده مامانم بود، چون سن خیلی خیلی کمی داشتم و اصلا توی باغ نبودم:) خلاصه بالاخره یک کلاس زبان پیدا کردیم و من استارت زبان انگلیسی رو زدم.

استاد های با انگیزه ای مثل شادی و شبنم عزیز داشتم. همیشه تاکید معلم هامون این بود که علاوه بر کلاس زبان توی منزل هم زبان بخونید. و فقط به کلاس زبان متکی نباشید.

اما معلمی نداشتم که بصورت متمرکز در مورد self study صحبت کنه. برای همین مجبور بودم با آزمون و خطا به نتیجه برسم. مثلا منابع مختلف رو امتحان می کردم، روش تدریس استاد هامو تقلید می کردم تا یکی از اون ها به نتیجه برسه.

اما بهتر از این هم می شد بشه. مثلا اینکه اگر یادگیری انگلیسی بدون استاد رو یاد می گرفتم می تونستم همزمان هم به کلاس زبان بروم هم اینکه برنامه ای برای self study داشته باشم. خوب اگر این اتفاق می افتاد توی زمان کمتری نتیجه بیشتری می گرفتم.

انگلیسی حرف زدن بدون فکر کردن

وقتی به دوستانم که می تونن مثل بلبل انگلیسی صحبت کنن نگاه می کنم واقعا چندین بار از خدا می خواهم که ای کاش منم بتونم مثل اونا انگلیسی حرف بزنم. یه لحظه فکر کن چی میشه بدون اینکه منمن کنیم و سوتی بدیم بتونیم انگلیسی صحبت کنیم. بدون اینکه به جمله سازی فکر کنیم، به معنی هر لغت فکر کنیم، به تلفظ ها توجه کنیم و…

یکی از چالش هایی که با زبان خواندن بدون کلاس و استاد زبان هست اینه که ممکن است اوایل با کلی شور و شوق شروع به یادگیری زبان کنیم ولی در بین مسیر کم انگیزه شویم. خوب این مشکل برای همه هست.

باید قبول کنیم ما انسان ها یکی از ویژگی های مهم مان فراموش کاری است. خیلی اوقات فراموش می کنیم اوایل چقدر خوب هدف گذاری می کردیم و خواسته هایمان را بیان می کردیم و…

در یکی از اپیزود های این دوره در مورد این موضوع صحبت شده. البته باید بپذیریم با شنیدن چند جمله نمی توان متحول شد.

آیا واقعا بدون کلاس زبان می توانیم مثل یک نیتیو انگلیسی صحبت کنیم؟

جواب این سوال قایل حدس است، بله. هزینه های بالای کلاس زبان، هزینه های جانبی مثل هزینه رفت و آمد، صرف زمان حاشیه ای بیشتر در کلاس زبان باعث می شود به مرور نسبت به یادگیری انگلیسی کم علاقه شویم. ولی اگر بتوانیم با داشتن نقشه راه خودمان به تنهایی زبان بخونیم چی بهتر از این.

همه می گن برو تو دل زبان، خوب چطورییییی؟؟؟؟

این حرف را از پدر و مادر، فامیل، دوستان و… می شنویم. وقتی باهاشون در مورد تقویت زبان بدون کلاس می پرسیم می گن از یه جایی شروع کن. بعضی هاشون هم اشاره می کننده به کلی منبع آموزشی که گوشه خونه داره خاک می خوره!

وقتی یکم به سطح زبان اون آدم نگاه می کنیم می بینیم اوج سطح زبانش چند تا جمله یا کلمه ست!

بعضی وقتا کار سخت تر می شه این حرف رو از کسایی می شنویم که متخصص اون حوزه هستند. ولی بازم مشاوره غلط میدن. یاد گرفتن زبان انگلیسی بدون کلاس راه داره، اصول داره، ریزه کاری داره، چالش داره و…

این محصول برای جلوگیری از این همین اشتباهات یادگیری هست. به ما کمک می کنه بتونیم در یک مسیر روش تر انگلیسی بخوانیم و دستاوره های بیشتری داشته باشیم.

یادگیری زبان با کتاب زبان و بدون کلاس رفتن

قیمت محصول

قیمت محصول را مقایسه کنیم با قیمت یک کتاب زبان، یه جلسه 1 ساعته با یک استاد زبان، حتی نیم ساعت مشاوره با استاد و… یا مقایسه کنیم بابت روش های غلطی که برای یادگیری زبان می دیم. در صورتی که با تهیه این محصول کاملا مجهز خواهیم شد، می توانیم عملکرد خیلی متفاوت تر و بهتری داشته باشیم.

خبر خوب اینکه با تهیه این محصول می توانیم تا یک سال هر سوالی از مدرس داشتیم بپرسیم. انگار یک مشاوره استخدام کردیم و هر موقع احتیاج به کمک داشته باشیم یا سوالی داشته باشیم به سوال مان پاسخ می دهد.

مکالمه زبان انگلیسی بدون کلاس شدنیه؟ مگه میشه؟

باید قبول کنیم بخش هایی از زبان انگلیسی هست که احتیاج به پارتنر داره، یا مثلا نیاز هست کسی رو داشته باشیم که غلط هامون رو بهمون بگه. بعضی وقت ها هم به کسی احتیاج داریم که ازمون امتحان بگیره.

سایت ها و ابزارهای گلچین و عالییی معرفی شده برای همین کارا. مثلا tandem میشه کلی دوست زبانی پیدا کرد. کسایی که امکان چت صوتی، چت تصویری و چت نوشتاری رو می ده. اجازه می ده غلط های املایی پارتنر مون رو بگیریم و اون هم غلط های زبانی مون رو بهمون می گه. تو این دوره ابزارهای لازم و ضروری رو هم به شما معرفی می کنیم.

دنبال ماهی نباشیم، ماهی گیری یاد بگیریم

این محصول زبان انگلیسی را آموزش نمی دهد. این محصول چظور انگلیسی یادگرفتن را آموزش می دهد. یکی از گام هایی که که معمولا در یادگیری فراموش می کنیم این است که مسقیم سراغ یادگیری آن مهارت می رویم.

شاید بتوان گفت یکی از علت هایی که خیلی هامون در کسب یک مهارت شکست می خوریم همین باشد. بدون اینکه راه یادگیری مهارت را یاد بگیریم. مهارت را شروع می کنیم.

بیاییم کمی متفاوت تر فکر کنیم. خیلی از روش هایی که رایج هستند کاربرد خاصی ندارند وبی فایده هستند، پس چرا باید مثل آن روش ها عممل کنیم؟ ( بهتر شود)

یه صرفه جویی تمام عیار کرده ایم!!

صرفه جویی در خرید کتاب

شاید بعد از این دوره به این نتیجه برسید که احتیاجی به خرید کتاب زبان نیست. پس هزینه هایی که تا الان نیاز بود برای خرید کتاب آموزش زبان کنید صرفه جویی می شود (این نکته را اشاره کنم که هزینه این محصول کم تر یک کتاب زبان است.)

صرفه جویی در زمان

فرض کنید خودتون به تنهایی بخواهید همه روش های موجود رو با آزمون و خطا تست کنید. چقدر باید زمان صرف کنید تا بهترین روش ها و ابزار ها رو شناسایی کنید؟ ما در این محصول راه های نتیجه بخش رو معرفی می کنیم و شما در زمان کمتری به موفقیت خواهید رسید.

انرژی

همین الان دست بکار شوید و توی گوگل سرچ کنید چطور بدون کلاس نتیچه بگیرم؟ کلی محتوای رایگان برای شما می آورد. اگر عبارت های مشابه را هم در نظر بگیرم حداقل 500 مقاله در این مورد هست.<br>اما با چرا باید با آزمون و خطا و خواندن مطالب کم اعتبار یا منسوخ شده از خودمان انرژی بگیریم؟

هزینه های مشاوره از یک مربی

شما بلافاصله بعد از خرید محصول انگلیسی بدون کلاس می توانید از راه های مختلفی سوالات ذهنی خود را بپرسید. به علاوه بصورت رایگان و با یک بار پرداخت فرصت استفاده از خدمات پشتیبانی این دوره آموزشی را خواهید داشت.

بسه هر چقدر وقت تلفی کردی!!!

بله مخاطبم خود تو هستی! حدس می زنم الان که داری این متن رو می خونی حداقل 3-4 سالی این سوال را داشتی که چطور می تونم به انگلیسی مسلط بشم. با این حال نمی خواهی یکبار دیگه شروع کنی؟

این که توی این صفحه هستی یعنی یادگیری زبان از دغدغه های توست. فقط بدون ممکنه اگر این تعلل خیلی ادامه پیدا کنه این قدر غرق در روزمرگی بشی که کلا این آرزو رو فراموش کنی:(

این سوالات رو از خودتون پرسیدید؟

تو این دوره به تمام سوالات شما درباره یادگیری زبان انگلیسی پاسخ میدیم و مسیر رو برای شما روشن می کنیم.

سوالات متداول

عنوان آکاردئون
لورم ایپسوم متن ساختگی....
عنوان آکاردئون
لورم ایپسوم متن ساختگی....
عنوان آکاردئون
لورم ایپسوم متن ساختگی....